Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Julia

Reacties

Reacties

TANTE lucie

Lieve Juul, wat ben ik supppppppper blij om je verhal te lezen op je blog. Wij gaan elkaar binnenkort skypen!!! Je doet het goed!!!! Dikke kus lucie

Riek

Lieve Julia

Ik heb jouw al een paar keer een een berichtje gestuurd ,

of ik heb iets niet goed gedaan. Hoe gaat het op school .

Liefs Oma

Riek

Gezellig samen met oma blog gelezen

Riek

Live Julia
Ik heb nu gezien dat het toch wel dat gezien dat de berichtjes toch wel overkomen .
Ik zit al met spanning op je volgende verhaal.
Heel goed gedaan
Heel veel liefs Oma

linde

Hey
Mag ik misschien je toevoegen op Instagram of Facebook? Want ik heb best veel ragen en ben nieuwsgierig naar jou verhalen. Mijn naam is op insta @Lindevanmechelen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active