Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Julia

TANTE lucie

Lieve Juul, wat ben ik supppppppper blij om je verhal te lezen op je blog. Wij gaan elkaar binnenkort skypen!!! Je doet het goed!!!! Dikke kus lucie

Lieve Julia

Ik heb jouw al een paar keer een een berichtje gestuurd ,

of ik heb iets niet goed gedaan. Hoe gaat het op school .

Liefs Oma

Riek

Gezellig samen met oma blog gelezen

Live Julia
Ik heb nu gezien dat het toch wel dat gezien dat de berichtjes toch wel overkomen .
Ik zit al met spanning op je volgende verhaal.
Heel goed gedaan
Heel veel liefs Oma

linde

Hey
Mag ik misschien je toevoegen op Instagram of Facebook? Want ik heb best veel ragen en ben nieuwsgierig naar jou verhalen. Mijn naam is op insta @Lindevanmechelen