Week 7

Mijn vorige blog is een week geleden en aangezien ik wil proberen wat vaker updates te schrijven schrijf ik nu weer een blog.

Za 27 september

Dit was de dag dat we terug kwamen van vakantie. We hebben van 9:30 uur tot 17:00 uur in de auto gezeten. Daarna heb ik niet veel gedaan.

Zo 28 september

Dit was een huiswerkdag, want ook in Amerika heb je huiswerk...... :( Ik vind naar naar school gaan best leuk, maar waarom huiswerk??? Voorderest heb ik niet veel gedaan.

Ma 29 september

Vandaag was het de eerste schooldag na mijn vakantie. De schooldag was niet heel bijzonder, behalve dat mee uit ben gevraagd voor Homecoming. Een jongen uit mijn mentorklas, zijn naam is Thomson, is mijn homecoming date. Ik moet alleen wel een beetje bukken, want met mijn hakken aan ben ik langer dan hij, hahaha. Ik ben trouwens ook veel langer dan mijn gastvader met hakken. Maandag was ook een bijzondere dag want 's avonds had ik mijn laatste tennismatch, het tennisseizoen is super snel gegaan. Jammer genoeg hebben we verloren, maar toch gingen we lekker uit eten om het einde te vieren. We hebben bij een pizzaria gegeten en die pizzaria was heel toevallig naast sweetfrog, waar je frozenyoghurt kan halen. Dus gingen we voor het toetje naar Sweetfrog, yummie. Echt super lekker!

Di 30 september

Dit was een normale dag op school. Ik had deze dag weer super last van heimwee, maar gelukkig verdween dat een beetje 's middags want na school had ik mijn eerste zwemtraining. Nu tennis is afgelopen is moet ik wel in beweging blijven, het was super leuk maar wel 20x zwaarder dan tennis. Toen ik thuis kwam heb ik heel kort met mama geskypt en daarna ben ik snel weer terug naar schoolgegaan want Maddox mocht samen met het voetbalelftal van spring grove het veld op lopen.

Wo 1 oktober

Vandaag had ik weer last van heimwee, maar gelukkig verdween het gedurende de dag. 's middags had ik mijn eerste repetitie voor het toneelstuk, het was super leuk en de hele cast is super aardig!

Do 2 oktober

Vandaag was een normale dag met weinig heimwee. Op school was vandaag was een clubmeeting dag dat betekend dat je 's ochtends eerst 40 minuten naar een schoolclub mag. Ik zit bij de Globetrekkers club, een wereldcultuur club. Tijdens de clubmeeting vertelde een duits lerares over de uitwisseling die mijn school heeft met Duitsland, dat vond ik best grappig en leuk. Na school had ik weer zwemtraining.

Vr 3 oktober

Vandaag was een leuke school, maar wel normaal. Na school ging ik met de bus naar huis en toen heb ik met mama gebeld, wat super fijn was omdat ik problemen had met internet. Na het bellen kwam mijn gastgezin erachter dat ze toch geen free international bellen, oepss. Daarna gingen ik, Kylah, Maddox en mijn gastvader Thom naar Bogy macaws. Dat is een restaurant met een speelhal en een soort klein balorig achtig iets. We hebben veel spelletjes gespeeld en Maddox had zelfs 1000 tickets gewonen met het draaien aan een rad.

Za 4 oktober

Vandaag heb ik de hele dag huiswerk gemaakt en een boek voor school gelezen, vanavond zijn Emily (buurmeisje) en haar ouders en andere buren langs geweest en we hebben een leuke avond gehad.

De komende week is Homecoming week dat betekent dat elke dag een andere dresscode op school is. Maandag is duo dag, je moet hetzelfde gekleed gaan als iemand anders. Dinsdag is Ties en Tiara's dag, je moet een kroontje of stropdas dragen. Woensdag is slipperdag, je moet slippers dragen. Donderdag is disneydag, draag iets van disney of kom als je favo disney karakter. Vrijdag is pinkout, draag zoveel mogelijk roze. het is niet verplicht om aan de dress code mee te doen, maar ik ga wel proberen om mee te doen. Het word een hectische week met lange en drukke dagen. Vrijdag is Homecoming football game, hier is de optocht van het homecoming court, waar ik aan mee mag doen. Dan is zaterdag homecoming, eerst ga ik helpen met de voorbereidingen en daarna ga ik mijn haar en make-up doen en dan is 's avonds het feest. Zondag ga ik waarschijnlijk shoppen met Emily en maandag en dinsdag is het studiedag voor leraren, dus ik ben vrij.

Dit was de update, ik ga proberen om elke week een update te schrijven, waarschijnlijk is de volgende volgende week maandag of dinsdag.

Liefs, Julia

P.S. super leuke en lieve reacties allemaal, bedankt!

Reacties

Reacties

Inge

Heey Juulie,
Wat maak jij toch veel mee zeg! Echt super leuk om allemaal te lezen!!
Stuur maar is een foto van je date en je jurk! ;)
Veel plezier deze week!!
Xx

Harriet

Lieve Julia ik geniet van je verhalen! Dikke knuffel HOEI

Herma

Juul wat maak je veel mee, ik wil graag foto's zien van homecoming, jij in rose enzo...

Saskia

Hoi Julia,
Leuk weer je belevenissen te lezen. We zijn heel benieuwd naar foto's.

Chris en Diny

Mooi hoor om te lezen wat jij allemaal beleeft.
Volgen ons heb jij het heel erg druk.
Groetjes.

lisanne

Hee juul!
Superleuk om te lezen dat je het zo erg naar je zin hebt!
We missen je hier! Maar je hebt het naar je zin en daar gaat het om!
Ik wil je homecoming dress supergraag zien!
Maak je snel een foto? ;)
X lisanne

Rian

Leuk dat je weer zwemt, volgens mij heb je het razend druk!!!! En ik herken het allemaal wel, komt goed!!!Blijven genieten hele dikke knuffen van ons allemaal.
Liefs Rian

Riek

Lieve Julia

Ik heb jouw al een twee berichtjes gestuurd maar volgens zijn die niet overgekomen . Het is nu echt herfstweer de klok is nu een uur terug gezet en is het s' avodsal vroeg donker .
Heel veel liefs Oma Jansen

Riek

Lieve Julia

Bij jullie is het nieuw jaar 2015 . 6uur later dan in nerderland . Ik wens jouw het allerbeste. En veel goeds voor het komende jaar
Liefs Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active